משלוח חינם בקנייה מעל 389 ₪ | עד 4 תשלומים | שירות לקוחות: 08-867-2332

משלוח חינם בקנייה מעל 389 ₪ | עד 4 תשלומים

שירות לקוחות: 08-867-2332

מדיניות ביטול עסקה

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

אנו מקפידים על איכות המוצרים המוצגים באתר וכן על משלוח המוצר בצורה אשר תבטיח את הגעתו שלם ותקין ועל כן ביטול עסקה והחזרת מוצר יתאפשרו בתנאים הקבועים בתקנון זה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

תנאי ביטול עסקה:

  1. ניתן לבטל עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו על  פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). בכל מקרה של סתירה בין הוראות חוק הגנת הצרכן, לבין ההוראות המופיעות בתקנון זה, הוראות חוק הגנת הצרכן גוברות.
  2. בקשה לביטול/שינוי עסקה מהסיבות המנויות בתקנון זה ו/או בחוק הגנת הצרכן תעשה בכתב ותשלח למייל [email protected]. על המשתמש לוודא קבלת הבקשה במייל. משתמש ששלח בקשת ביטול ולא קיבל אישור על קבלתו במייל חוזר חזקה כי מייל זה לא הגיע ליעדו. הטיפול בבקשה יעשה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המייל.
  3. בקנייה מעל 3,000 ₪ הלקוח יקבל זיכוי כספי לאחר החזרת התכשיט לחנות וזאת בתוך יומיים מיום הקניה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

  4. בקניה מתחת לסכום של 3,000 ₪, הלקוח יוכל לבטל את העסקה מרגע הרכישה ועד יומיים שלאחריו (לא כולל ימי מנוחה).

  5. ביטול העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן: הלקוח יוכל לבטל את העסקה מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו (לא כולל ימי מנוחה).

  6. לקוח המעוניין לבטל עסקה מסיבת חרטה תהא רשאית החברה לגבות 5% מערך העסקה או 100 ₪ (לפי הנמוך מביניהם).

  7. תכשיטים שעוצבו בהתאמה אישית ללקוח או שבוצע שינוי בתכשיט לטובתו לא יהיה ניתן לבטל עסקה זו ולא יתקבל זיכוי כספי.

  8. חברתנו ממליצה לבטח יהלומים וכן אינה אחראית על כל נזק / אובדן היהלום המרכזי.

  9. כל רכישת תכשיט מגיעה עם אחריות לשנה בלבד מיום הקנייה.

  10. האחריות אינה תקפה במקרים של אובדן, שריטות, שברים וכן שימוש לא ראוי בתכשיט בכל צורה שהיא.

     

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהלמבצעים

    משלוחים חינם!

    למזמינים מעל 390 ₪ באתר